Sidor

torsdag 17 december 2015

Ny investering

Intressant läge nu när Fed höjer räntan i USA för första gången på nästan 10 år. Kanske är det ett tecken på bättre tider? Deras statsskuld har ökat och kommer fortsätta öka så vem vet, kanske det var lite tidigt att höja?

Själv kommer jag att snart ha julledigt. Men jag kommer inte spendera tiden med att sitta i soffan o dricka glögg framför TV:n. Jag kommer att åka iväg till Spanien för att eventuellt köpa hus. Jag nämnde att jag hade nåt stort på gång för ett tag sedan och det är detta jag avsåg. Ser ett fastighetsköp i Spanien som en mycket bra investering som dessutom kan nyttjas av familj, släkt och vänner.

Jag får helt enkelt återkomma efter nyår angående fastighetsaffären så får vi se om det blev köp eller inte. Jag kommer att hinna med att lägga upp sammanfattning för året och månadsrapport, blir lite tidigare eftersom jag gör det innan jag åker. Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar