Sidor

torsdag 16 mars 2017

Antal besökare

Har passerat 100.000 besökare för bloggen vilket är kul, en milstolpe helt enkelt. Tycker nog själv att jag lägger för lite tid på bloggen, men det kan bli så med småbarn och familj.

Aktiedepån tar sig bra och jag ligger på plus i år. Jag har avvaktat med aktieinköp, tänker att det kan bli billigare att handla senare i år, kanske i Maj då det brukar kunna bli billigare, eller direkt efter utdelning brukar det ju bli en viss rabatt under en kort period.

Jag har fixat myndighetspost så jag får skatteåterbäringen till påsk, blir ca 20.000 kr som jag får tillbaka i år.

Åker ned till fastigheten i Spanien om några veckor, ska bli skönt med lite värme och avkoppling. Har varit regnigt och blåsigt längs Costa Blanca senaste veckan så det var tur att jag inte åkte ned denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar