Sidor

lördag 4 mars 2017

Månadsrapport Februari

Aktieportföljen ligger nu på +2,23% för 2017 från att ha varit lika mycket minus under Januari. Jag avvaktar med aktieköp för att försöka få aktier till bättre pris i Maj. Kul att fler Svenska företag delar upp utdelningen under året, senast noterade jag att H&M har infört en spridning av utdelningen till två tillfällen under året - precis som Telia gjorde förra året.

Utdelningar Februari
AktieMarknad2017
Procter & GambleUS220,06 kr
DeereUS166,89 kr
AT&TUS191.67 kr
Total578,62 kr


Utdelningarna i Februari har ökat med 205% jämfört med Februari föregående år.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Mitt namn är Ludvig och jag marknadsassistent på Axofinans.com

    Jag skulle vilja komma i kontakt med er, men hittade inte någon kontaktinformation. Skulle du kunna skicka ett mail till ludvig@axofinans.se?

    SvaraRadera