Sidor

onsdag 6 september 2017

Månadsrapport Augusti

En månadsrapport från soliga Spanien. Sitter på balkongen till vår lägenhet, nästan 30 grader i skuggan. Snart en tur till stranden och lite badande. Augusti har varit en negativ utveckling i depån. Märks på depåvärdet när dollarn blir billigare, men då kan det ju vara tillfälle att köpa lite. Jag har inte handlat några aktier under Augusti utan jag sparar ihop till lite likvider för att kunna handla senare i höst.

HM har gått dåligt under Augusti, jag tycker det ska bli spännande när de kommer med sin rapport. Då får vi se hur väl analytikerna bedömt företaget, själv tror jag på att rapporten kommer vara bättre än förväntningarna. Jag gör inga fler inköp i HM aktien för tillfället, har alldeles för stor andel HM aktier i nuläget.

Utdelningar Augusti
AktieMarknad2017
Procter & GambleUS206.25 kr
AT&TUS178.09 kr
DeereUS155.07 kr
Total539.41 kr


Utdelningarna i Aug 2017 har ökat med 25,5% jämfört med Augusti föregående år.

Nu är det dags att dra ned till stranden o svalka sig lite. Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar