Sidor

lördag 12 oktober 2019

Semester

Är på semester i huset i Spanien för tillfället. Mörka rubriker när jag flög i början av Oktober och nu när jag kollade depån så var det i princip ATH, +32,6% i år. Och utdelningarna fortsätter rulla in.

Känns bra att jag investerat på olika marknader så jag klarar mig från den svaga kronan. Men det märksr här i Spanien att det blivit dyrt. Svenska kronan på bottennivåer mot i princip samtliga valutor i världen, tycker det är riktigt dåligt att svensk penningpolitik fått kronan att krascha. Inte heller verkar det som att en återhämtning finns inom en snar framtid.

Regeringen har gått ut och varnat för dämpning av ekonomin, känns som att en nedgång på svenska börsen är nära förestående, men den som lever får se. Dessutom sitter jag lugnt i båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar